dilluns, 31 d’agost del 2009

Segona victòria de la temporada

El passat 20 de Juny vam aconseguir una treballada victòria al Raid Urgellistan, puntuable per la Copa Catalana. A falta de la publicació dels resultats oficials, l'equip es troba classificat, teòriacament, en la primera posició de la Copa.
El raid va començar a les 6 del matí amb una ràpida orientació urbana per Coll de Nargó i que ens portaria fins al pantà d'Oliana, on els corredors s'enfrontarien a un sector de 6km en kayac fins al peu de la ferrada d'Oliana.
Després d'aquests sectors ens trobàvem en segona posició a només 4 minuts dels primers classificats.
Tot seguit la ferrada d'Oliana i un llarg trèking fins a tornar arribar a Coll de Nargó. Fins aquí les distàncies entre els equips capdavanters es mantenien igual.
Ara tocava el sector més dur de la jornada: un recorregut en btt de 14km i 1.100m de desnivell positiu i un vertiginós descens.
Cal destacar que abans d'agafar les btt ens vam trobar amb una roda punxada i vam perdre un valuós temps en reparar-la. Tot i això vam començar a recuperar temps i abans de la cova, al punt més alt del recorregut ja havíem atrapat i superat els primers classificats.
Durant el descens, un altre error d'orientació ens va tornar a fer perdre temps i la primera posició.
Al final de la btt sortíem disparats a fer el barranc de Bóixols. Tot i que els descens era neutralitzat, el retorn fins les bicis sí que era a temps corregut. Aquí vam poder esgarrapar un minutet al primer equip.
Ara només tocava una ràpida secció en btt en què vam volar amb btt i vam superar (sense adonar-nos-en) el primer equip, que havia fet un error d'orientació.
Així doncs, al final del raid vam aconseguir la victòria amb només 3 minuts de diferència respecte els segons classificats.